Klienci

Aktualności2

Jesienny makijaż według Sephora

Jesienna odsłona makijażu według SephoraW tym sezonie Sephora lansuje drapieżny look oparty na mocnym, wielowymiarowym makijażu oka. Mamy też nową odsłonę kreski na górnej powiece oraz wyraziste pierzaste brwi na pierwszym planie.

 
Jesień w home&you

Jesienne nastroje w home&youZobaczcie jesienne propozycje stylistów home&you, którzy – jakby przewidując pochmurną aurę – rekomendują aranżacje pełne rozweselającej zieleni i subtelnej koronki.

 
Reklama
AddThis Social Bookmark Button
Popieramy
Hybrydy Toyoty z Avis wspierają bałtyckie morświny
czwartek, 22 października 2015 10:35

MorświnyOd września, wypożyczając w sieci Avis jeden z ponad 40 dostępnych samochodów Toyota Auris Touring Sports Hybrid, wspierasz program ochrony morświna prowadzony przez Fundację WWF Polska.

 
Godzina dla Ziemi WWF - przyłącz się do akcji!
piątek, 28 marca 2014 17:16

Godzina dla Ziemi WWFJuż jutro kolejna edycja globalnej akcji Godzina dla Ziemi WWF. Wystarczy wejść na stronę Godzinadlaziemi.wwf.pl, potwierdzić swój udział i o 20.30 czasu lokalnego zgasić światło w swoim domu.

 
Pomóżmy zwierzętom przetrwać zimę z Animals i Tesco
czwartek, 06 lutego 2014 10:19

Agnieszka Kaczorowska, fot. archiwum prywatneJuż po raz szósty sieć handlowa Tesco i Ogólnopolskie Towarzystwo Ochrony Zwierząt Animals zapraszają do udziału w akcji charytatywnej „Pomóżmy zwierzętom przetrwać zimę”. W dniach od 6 do 19 lutego klienci sklepów Tesco będą mogli uczestniczyć w zbiórce środków finansowych na rzecz bezpańskich czworonogów.

 
Pluszaki Ikea i audiobook z bajkami gwiazd
poniedziałek, 16 grudnia 2013 11:22

Pluszaki Ikea pomagają dzieciom – audiobook z bajkami gwiazdNie za górami, nie za lasami i całkiem nie tak dawno temu Jolanta Kwaśniewska, Małgorzata Foremniak, zespół Myslovitz i blisko trzydzieści polskich gwiazd filmu, muzyki i sportu napisało oraz nagrało bajki o niezwykłych bohaterach.

 
Ruszyła kampania Ikea „Pluszaki dla edukacji. 1 euro to majątek”
wtorek, 19 listopada 2013 12:18

„Pluszaki dla edukacji. 1 euro to majątek”IKEA od wielu lat wspiera programy edukacyjne dla dzieci z krajów rozwijających się, realizowane przez organizacje UNICEF i Save the Children. W ramach kampanii „Pluszaki dla edukacji. 1 euro to majątek” IKEA Foundation przekaże na ten cel 1 euro od każdej pluszowej zabawki lub książeczki dla najmłodszych sprzedanej w sklepach IKEA.

 
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 następna > ostatnia >>

Strona 1 z 5
Reklama
  • L’biotica BIOVAX
    L’biotica BIOVAX
  • Follow The Sun Collection - nowa kolekcja Bobbi Brown
    Bobbi Brown
  • Maseczka Oczyszczająco -Detoksykująca
    Eveline Cosmetics
Reklama

Ostatnio komentowane