Klienci

Aktualności2

Meble ogrodowe z Domoteki

Meble ogrodowe z DomotekiGranica pomiędzy wnętrzem a otoczeniem domu zaciera się. Nasze salony coraz bardziej otwierają się na tarasy, balkony lub ogrody. Oznacza to, że możemy więcej oczekiwać od mebli ogrodowych.

 
Katalog IKEA 2019 – domowe życie

Katalog IKEA 2019IKEA chce docenić różnorodność tego, jak żyjemy. Dlatego zaprasza do odwiedzin w siedmiu wyjątkowych domach: od niewielkiej kawalerki po dom, w którym wiele uwagi poświęca się trosce o środowisko.

 

Aktualności1

Kosmetyczne hity

Kosmetyczne hity

Produkty Dr Gerard w nowej szacie
poniedziałek, 18 czerwca 2018 17:40

 

Dr Gerard, jeden z wiodących producentów ciastek i słonych przekąsek na rynku polskim, od czerwca wprowadza opakowania w nowej szacie graficznej. Zmiana opakowań jest pierwszym etapem projektu repozycjonowania, którego celem jest wzmocnienie wizerunku marki i wzrost jej świadomości.

 

Produkty Dr Gerard w nowej szacieWygląd nowych opakowań podkreśla główne wartości marki: autentyczność, wysoką jakość oraz przyjemność.  Elegancki, minimalistyczny design opakowań dzięki apetycznym zdjęciom produktów, bardzo mocno podkreśla smak i różnorodność dostępnych wariantów - Dr Gerard ma w swojej ofercie ponad 150 rodzajów i smaków ciastek. Nowy projekt graficzny opakowań wyróżnia się również spójną, jasną kolorystyką oraz mocno widocznym odświeżonym logo marki – sercem. Dodatkowo, ujednolicona szata graficzna pozwoli konsumentom jeszcze łatwiej znaleźć produkty Dr Gerard na półce sklepowej. Atrakcyjność opakowań została potwierdzona w testach konsumenckich. Agencją, która zaprojektowała nową identyfikację wizualna opakowań jest Cztery Czwarte.

 
Reklama
  • natureON
    natureON
  • Youth to the People
    Youth to the People
  • L’biotica BIOVAX
    L’biotica BIOVAX
Reklama

Ostatnio komentowane