Klienci

Aktualności2

Tom Dixon i kolekcja Delaktig II w Ikea

Tom Dixon i kolekcja Delaktig II w IkeaGotowi na zabawę konwencjami z serią Delaktig? Już po raz drugi Tom Dixon przeprowadzi rewolucję w naszych domach! Tym razem IKEA wraz z brytyjskim projektantem wniesie życie do naszych sypialni.

 
Na podbój stoków z Wed’ze

Na podbój stoków z Wed’zeJuż wiesz, gdzie w tym roku wyjedziesz na narty? Tatry, Sudety, a może Alpy? Niezależnie od tego, jakie miejsce wybierzesz – najważniejsze, aby zabrać ze sobą odpowiedni sprzęt.

 
Reklama
AddThis Social Bookmark Button
Legendarny smak Pepsi w opakowaniach vintage
poniedziałek, 01 października 2018 09:49

 

Legendarny smak Pepsi pasuje do każdej dekady i każdego pokolenia. Również w tym roku został wybrany przez 59% uczestników Wyzwania Smaku. W podziękowaniu za wspólną zabawę i pozytywne emocje PepsiCo wprowadza na rynek limitowaną edycję opakowań Pepsi Vintage, jakie pojawiały się w sprzedaży na przestrzeni sześciu dekad – od 1940 do 2000 roku. Od początku września do grudnia 2018 roku legendarne grafiki Vintage dostępne są na wszystkich rodzajach opakowań (puszki i butelki) i pojemnościach Pepsi w punktach sprzedaży na terenie całego kraju.

 

Pepsi VintageStyl vintage jest uwielbiany w kulturze popularnej na całym świecie i wciąż wpisuje się w trendy. Polega na używaniu rzeczy pochodzących z innych epok lub stylizowaniu ich na takie, względnie na łączeniu stylów z różnych epok; mimo że wywodzi się ze świata mody, osadził się w innych obszarach życia. Teraz każdy może cieszyć się kolekcją 6 grafik na puszkach i butelkach z limitowanej edycji Pepsi Vintage. To świetna okazja dla kolekcjonerów, a jednocześnie silne nawiązanie do koncepcji „Pepsi wszystkich pokoleń”, podkreślającej dziedzictwo i bogatą historię marki. Opakowania wyróżniające się grafikami z minionych dekad, zachęcają każdego do sięgnięcia po napój w ulubionej odsłonie vintage. Od konsumentów zależy, czy wolą poczuć amerykański klimat pin-up z lat 50., czy późniejszy styl hippie. Mogą też powspominać lata 90. i czas po roku 2000, dzięki wersjom opakowań dostępnych wówczas także w Polsce.

– Recepturę Pepsi stworzył amerykański farmaceuta Caleb Bradham pod koniec XIX wieku w New Bern, w Północnej Karolinie. Jej wyjątkowy smak zaczął wzbudzać coraz większe zainteresowanie wśród konsumentów, a w ciągu następnych lat Pepsi stała się jednym z najbardziej popularnych napojów na świecie. Na przestrzeni dekad Pepsi, podążając za najnowszymi trendami, kilkakrotnie zmieniła swoje logo. Jednak niezmiennie od 110 lat jej legendarny smak cieszy podniebienia wielu pokoleń, a my specjalną limitowaną edycją opakowań Pepsi Vintage dziękujemy wszystkim, którzy wybierają nasz napój – powiedział Michał Szewczyk, senior brand manager Pepsi.

 
Reklama
  • Biovax botanic
    Biovax Botanic
  • natureON
    natureON
  • Youth to the People
    Youth to the People
Reklama

Ostatnio komentowane