Klienci

Aktualności2

Classic Blue we wnętrzach

Classic Blue we wnętrzach Instytut Pantone ogłosił właśnie kolor Classic Blue główną inspiracją na 2020 rok. Razem ze stylistkami WestwingNow.pl podpowiadamy, jak wprowadzić ten kolor do wnętrza.

 
5 trendów według Decoroom

5 wnętrzarskich trendów wg DecoroomArchitekci Decoroom przedstawiają kilka najmodniejszych propozycji roku 2020, których nie sposób pominąć w aranżacji wnętrz.

 

Aktualności1

Perfumy na zimę 2020

Najpiękniejsze perfumy na jesień-zimę 2019/2020

Zobacz także

Reklama
AddThis Social Bookmark Button
Gwyneth Paltrow w nowej kampanii Max Factor
poniedziałek, 21 lipca 2014 10:47

Gwyneth Paltrow w najnowszej kampanii reklamowej Max Factor wcieliła się w ikony stylu XX wieku. Jako Audrey Hepburn reprezentuje lata 50., jako Brigitte Bardot lata 60., jako Farrah Fawcett lata 70., z kolei ikoną lat 80. i kolejnym wcieleniem Gwyneth Paltrow jest Madonna. Kampania nawiązuje do setnej rocznicy marki Max Factor i wpływu gwiazd kina oraz estrady na bieg jej historii.

 

Gwyneth Paltrow w nowej kampanii Max FactorGwyneth Paltrow w nowej kampanii Max FactorGwyneth Paltrow w nowej kampanii Max FactorGwyneth Paltrow w nowej kampanii Max Factor„Makijażyści Max Factor postanowili przeobrazić swoją muzę, Gwyneth Paltrow, w ikony stylu z różnych dekad.”- opowiada Eryka Sokólska, oficjalna makijażystka Max Factor w Polsce. „Moim ulubionym wcieleniem jest ten inspirowany wizerunkiem Farrah Fawcett. W latach 70. po raz pierwszy pojawiła się moda na skórę muśniętą słońcem. Uwielbiam metaliczne lśnienie na powiekach, ustach i policzkach. Współczesnym akcentem był lekki podkład nowej generacji, który nadał twarzy młodzieńczego wyglądu”.

 
Reklama
  • Hemp Care
    Hemp Care
  • Youth to the People
    Youth to the People
  • Galénic Masques de Beaute
    Galénic Masques de Beaute
Reklama

Ostatnio komentowane