Klienci

Aktualności2

Domowa oaza

Domowa oazaTrend domowej oazy lansuje przytulne, rodzinne wnętrza, mające być bezpiecznym, sprzyjającym wypoczynkowi miejscem.

 
5 trendów według Decoroom

5 wnętrzarskich trendów wg DecoroomArchitekci Decoroom przedstawiają kilka najmodniejszych propozycji roku 2020, których nie sposób pominąć w aranżacji wnętrz.

 

Zobacz także

Reklama
AddThis Social Bookmark Button
Marka Too Faced już w Polsce
poniedziałek, 12 października 2015 09:18

Too Faced to poważna marka makijażowa, która potrafi być zabawna. Marka, której produkty nie są testowane na zwierzętach, umie połączyć poczucie humoru i kobiecy styl glamour z innowacyjnymi i skutecznymi formułami. Według Too Faced zewnętrzne piękno wzmacnia i podkreśla urok wewnętrzny.


Zobaczcie zdjęcia z polskiej premiery Too Faced i najfajniesze produkty marki.

 

Too Faced, fot. Kamil Broszko www.broszko.comToo Faced, fot. Kamil Broszko www.broszko.comToo Faced, fot. Kamil Broszko www.broszko.comToo Faced, fot. Kamil Broszko www.broszko.comToo Faced, fot. Kamil Broszko www.broszko.comToo Faced, fot. Kamil Broszko www.broszko.comToo Faced, fot. Kamil Broszko www.broszko.comToo Faced, fot. Kamil Broszko www.broszko.comToo Faced, fot. Kamil Broszko www.broszko.comToo Faced, fot. Kamil Broszko www.broszko.comfot. Kamil Broszko www.broszko.com

 

 

Przykładowe ceny:
Chocolate bar Paleta do makijażu oczu - 179 zł

Better than sex mascara Tusz do rzęs - 95 zł

Cocoa Powder Foundation Podkład w pudrze - 139 zł

Melted Liquified Long Wear Lipstick Szminka - 89 zł

 

Too FacedToo FacedToo FacedToo FacedToo FacedToo FacedKosmetyki Too Faced są dostępne w Sephora.

 
Reklama
  • tołpa® pure trends
    tołpa® pure trends
  • Youth to the People
    Youth to the People
  • AVA Revival
    AVA Revival
Reklama

Ostatnio komentowane