Klienci

Aktualności2

Premiera albumu Homebook Design vol. 6

Homebook Design vol. 6Homebook Design vol. 6 to kolejne wydanie albumu, w którym znalazły się najpiękniejsze wnętrza autorstwa wybranych polskich pracowni współpracujących z portalem Homebook.pl.

 
Jesienne nowości IKEA

Jesienne nowości IKEA Jesienią i zimą, gdy pogoda nie zachęca do spędzania czasu na zewnątrz, zadbajmy o przytulność naszych wnętrz. W tym sezonie IKEA dużo miejsca poświęca domowym tekstyliom, również dla dzieciom.

 
Marina nową twarzą Wibo
poniedziałek, 05 lutego 2018 09:12

Polska marka kosmetyczna Wibo rozpoczęła kampanię promującą swoją najnowszą kolekcję. Nową ambasadorką marki została Marina Łuczenko-Szczęsna. W poprzednich sezonach marka współpracowała już ze znanymi twarzami min. z Pauliną Krupińską czy Weroniką Książkiewicz. "Oprócz niezwykłej urody Marina charakteryzuje się również wyjątkowym talentem, a jej styl  i charyzma idealnie wpisują się w charakter marki. Jesteśmy pewni, że współpraca z Mariną odmłodzi wizerunek Wibo i doda mu kobiecej energii" – mówi Natalia Pietrusiak, dyrektor kreatywna Wibo.

 

Marina nową twarzą WiboPodczas grudniowych przygotowań do kampanii  w obiektywie Aldony Karczmarczyk powstały  piękne kobiece visuale, które będą ilustracją do najnowszej kolekcji Wibo. W wiosennych nowościach marki znajdziemy najbardziej gorące makijażowe trendy, które w parze z bogactwem pielęgnacyjnych składników będą gwarancją pięknego wiosennego looku. Limitowana kolekcja Kiss & Bloom będzie prawdziwą ucztą dla ciała i zmysłów. Obok walorów pielęgnacyjnych, znajdziemy w niej delikatne kolory, aksamitne formulacje i kremowe, przyjemne konsystencje.

 
Reklama
  • Hemp Care
    Hemp Care
  • Youth to the People
    Youth to the People
  • Galénic Masques de Beaute
    Galénic Masques de Beaute
Reklama

Ostatnio komentowane