Klienci

Aktualności2

Domowa oaza

Domowa oazaTrend domowej oazy lansuje przytulne, rodzinne wnętrza, mające być bezpiecznym, sprzyjającym wypoczynkowi miejscem.

 
5 trendów według Decoroom

5 wnętrzarskich trendów wg DecoroomArchitekci Decoroom przedstawiają kilka najmodniejszych propozycji roku 2020, których nie sposób pominąć w aranżacji wnętrz.

 
Anna Mucha polską ambasadorką Oriflame
piątek, 19 kwietnia 2013 09:06

Podczas konferencji prasowej marka Oriflame ogłosiła, że jej nową ambasadorką w Polsce została aktorka Anna Mucha. Jest to pierwsza na tak dużą skalę współpraca marki z polską gwiazdą. Anna Mucha będzie promować nie tylko produkty Oriflame, ale również filozofię marki, stawiającej na niezależność finansową i spełnianie marzeń.

 

 

Anna Mucha - polska ambasadorka Oriflame, fot. K. Broszko / manual fAnna Mucha - polska ambasadorka Oriflame, fot. K. Broszko / manual fAnna Mucha - polska ambasadorka Oriflame, fot. K. Broszko / manual fAnna Mucha - polska ambasadorka Oriflame, fot. K. Broszko / manual fAnna Mucha - polska ambasadorka Oriflame, fot. K. Broszko / manual ffot. K. Broszko / manual f

 

- Długo szukaliśmy kobiety, która uosabiałaby wartości Oriflame. Badania, które przeprowadziliśmy, nie pozostawiły wątpliwości, że najlepszą kandydatką na ambasadorkę naszej marki będzie Anna Mucha – piękna, kobieca, pełna energii, otwarta i ambitna. Ania jest inspiracją dla wielu kobiet w Polsce, a my wspólnie z nią chcemy inspirować kobiety do działania i realizowania swoich marzeń – tłumaczy Jolanta Bigus, Dyrektor Marketingu Oriflame Poland.

 

Anna Mucha - polska ambasadorka Oriflame, fot. K. Broszko / manual fAnna Mucha - polska ambasadorka Oriflame, fot. K. Broszko / manual fWspółpraca z aktorką nie będzie sprowadzać się tylko do promowania przez nią produktów marki Oriflame, ale również będzie dotyczyć możliwości biznesu i szansy spełniania swoich życiowych marzeń, zgodnie z obietnicą marki „Twoje Marzenia – Naszą Inspiracją”. Anna Mucha jest znana ze swojego zaangażowania w działalność charytatywną, dlatego w planach współpracy są również działania związane z Fundacją Oriflame. Wizerunek Aktorki będzie wykorzystany w materiałach promocyjnych Oriflame, tj. katalogach,  biuletynach, newsletterach oraz na stronie internetowej www.oriflame.pl. W ramach kontraktu z gwiazdą przewidywana jest kampania medialna.

 

Anna Mucha - polska ambasadorka Oriflame, fot. K. Broszko / manual f– Bardzo się cieszę na współpracę z marką Oriflame. Cenię Oriflame nie tylko za dobrej jakości produkty, których używam już od kilku lat, ale także ze względu na szansę, jaką firma daje milionom kobiet na świecie w realizowaniu się zawodowo i spełnianiu swoich marzeń i aspiracji. Możliwość dążenia do niezależności i styl pracy, polegający w dużej mierze na spotkaniach z ludźmi i rozmowach o wspólnych pasjach, odpowiadają mi najbardziej. Jestem zwolenniczką brania odpowiedzialności za swój los we własne ręce, a bycie Power Woman – jak brzmi nazwa nowego zapachu Oriflame, który będę miała przyjemność promować – oznacza dla mnie przede wszystkim odwagę w realizowaniu siebie, odwagę mówienia tego, co się myśli, wyrażania swoich emocji i życia w zgodzie z własną naturą – mówi Anna Mucha.

 

Anna Mucha - polska ambasadorka Oriflame, fot. K. Broszko / manual fPierwszymi produktami promowanymi przez gwiazdę będą nowy kobiecy zapach Oriflame – Power Woman oraz tusz do kresek w żelu, dostępne w sprzedaży od 10 czerwca wraz z 9 katalogiem Oriflame. W kolejnych kampaniach aktorka będzie promowała kosmetyki do makijażu: błyszczyk, krem BB oraz tusz do rzęs.

 
Reklama
  • tołpa® pure trends
    tołpa® pure trends
  • Youth to the People
    Youth to the People
  • AVA Revival
    AVA Revival
Reklama

Ostatnio komentowane