Klienci

Aktualności2

Westwing Collection w letnim wydaniu

Westwing Collection – Modern NaturalWestwing Collection – Modern Natural to kolekcja, na którą składają się meble, tekstylia, oświetlenie i artykuły dekoracyjne. Została zainspirowana atmosferą słonecznego wybrzeża Ibizy, gdzie przygotowano lookbook.

 
Kross Femi Line

Kross Femi LineRower damski to już nie tylko rower miejski z ramą „damką”. Różnice pomiędzy modelami damskimi a męskimi zacierają się. Marka Kross stworzyła linię rowerów dedykowaną wyłącznie kobietom.

 
Jessica Alba w nowej kampanii Breakfree marki Braun
piątek, 04 kwietnia 2014 10:20

Marka Braun razem ze swoją nową ambasadorką Jessicą Albą rozpoczęła globalną kampanię – Breakfree. Inicjatywa ma zachęcić kobiety z całego świata do wzajemnego wsparcia i pozytywnego myślenia o sobie, tak aby kobiety poczuły się w swoim ciele jak najlepiej. Kampania została oparta na przeprowadzonych badaniach*, których wyniki pokazały, że wzajemne osądy kobiet mogą stać się kluczowym czynnikiem prowadzącym do zwątpienia i braku pewności siebie. Wzajemne, pozytywne wsparcie ze strony innych kobiet działa niezwykle motywująco oraz sprawia, że kobiety myślą o sobie w sposób pozytywny, co umacnia ich pozycję w społeczeństwie.

 

Jessica Alba w nowej kampanii Breakfree marki BraunDr Julia T. Wood, profesor nauk humanistycznych na Uniwersytecie Północnej Karoliny, komentuje wyniki badań: "To, co mówią o nas inne kobiety, ma ogromny wpływ na to, w jaki sposób myślimy o sobie. Każda opinia może pogłębić nasze wątpliwości lub zbudować poczucie pewności siebie. Ponadto, gdy udzielamy wsparcia innym, doświadczamy samych pozytywnych emocji".

 

Jessica Alba w nowej kampanii Breakfree marki BraunAlessandra Dolfini, Global Braun Marketing Director, wyjaśnia: "Nasze produkty do pielęgnacji charakteryzują się innowacyjnym designem oraz doskonałą wydajnością, pomagają kobietom poczuć się i wyglądać pięknie. Jednak mamy świadomość tego, że wiele z nich wątpi w siebie. Nasza kampania ma zachęcać kobiety do wyrażania pozytywnych opinii o innych kobietach oraz zaprzestania wydawania negatywnych osądów. Rozpoczynamy kampanię pod hashtagiem #breakfree. Chcemy dać początek pozytywnemu ruchowi, dzięki któremu kobiety będą mogły wyrazić podziw oraz wzajemne, pozytywne wsparcie. Ruch, który będzie nie do zatrzymania".

 

Jessica Alba w nowej kampanii Breakfree marki BraunNowa, globalna ambasadorka marki Braun Jessica Alba także przyłącza się do kampanii: "Jestem podekscytowana możliwością współpracy z marką Braun w ramach  kampanii #breakfree. Tym bardziej, iż wiem, jak wspaniałym uczuciem jest wsparcie innych kobiet. Dlatego proszę kobiety o dzielenie się nim z każdą z nas: z mamą, przyjaciółkami i znajomymi, wszędzie gdzie jest to możliwe. Dajmy sobie siłę do przezwyciężenia samozwątpienia. Pomyślmy o kobietach, które podziwiamy i powiedzmy im o tym już dzisiaj!".

Jessica wystąpi również w materiale wideo promującym kampanię „Uwolnij swoje piękno”, który będzie miał swoją premierę w kwietniu bieżącego roku.

* Badanie przeprowadzone przez Instytut Brighthouse na zlecanie marki Braun w marcu 2014 r.

 
Reklama
  • Hemp Care
    Hemp Care
  • natureON
    natureON
  • Youth to the People
    Youth to the People
Reklama

Ostatnio komentowane