Klienci

Aktualności2

Westwing Collection w letnim wydaniu

Westwing Collection – Modern NaturalWestwing Collection – Modern Natural to kolekcja, na którą składają się meble, tekstylia, oświetlenie i artykuły dekoracyjne. Została zainspirowana atmosferą słonecznego wybrzeża Ibizy, gdzie przygotowano lookbook.

 
Kross Femi Line

Kross Femi LineRower damski to już nie tylko rower miejski z ramą „damką”. Różnice pomiędzy modelami damskimi a męskimi zacierają się. Marka Kross stworzyła linię rowerów dedykowaną wyłącznie kobietom.

 
Finał drugiej edycji Wyzwanie Smaku Pepsi w Polsce
poniedziałek, 29 września 2014 10:09

 

Od końca czerwca do początku września br. ekipa Wyzwania Smaku Pepsi odwiedziła wiele miejsc w Polsce, zapraszając wszystkich do wspólnej zabawy przy próbowaniu napojów i odkrywaniu, który im bardziej smakuje. W tegorocznej edycji kampanii ponad 100 000 osób podjęło Wyzwanie Smaku Pepsi i ponownie ponad 60% z nich wybrało smak Pepsi. Wyzwanie Smaku Pepsi obfitowało w niespodzianki i nowości. Po raz pierwszy Polacy mogli porównać smak nowej Pepsi Max z innym bezcukrowym napojem typu cola i przekonać się, który im bardziej smakuje.

 

Wyzwanie Smaku PepsiW wakacyjny klimat uczestników akcji wprowadzał DJ, który serwował energetyczne letnie hity. Podczas eventów można też było zgarnąć fajne gadżety oraz puszki Pepsi. Dodatkowo np. w Darłówku uczestnicy Wyzwania Smaku Pepsi podziwiali zręczność barmanów w pokazie flair oraz dowiedzieli się, jak przygotować orzeźwiające moktajle na bazie Pepsi. Z kolei we Władysławowie można było spróbować m.in. pysznych sorbetów z Pepsi podczas pokazu kuchni molekularnej.

 

Wyzwanie Smaku Pepsi

 
Reklama
  • Hemp Care
    Hemp Care
  • natureON
    natureON
  • Youth to the People
    Youth to the People
Reklama

Ostatnio komentowane