Klienci

Aktualności2

Nowa kampania Wrangler FW18

Nowa kampania Wrangler FW18Wrangler rozpoczyna sezon jesień-zima 2018 od kampanii i kolekcji, które w stylowy sposób łączą dzikie krajobrazy z miejskim stylem. Marka wydobywa to, co najlepsze z estetyki lat 70. i 80.

 
Katalog IKEA 2019 – domowe życie

Katalog IKEA 2019IKEA chce docenić różnorodność tego, jak żyjemy. Dlatego zaprasza do odwiedzin w siedmiu wyjątkowych domach: od niewielkiej kawalerki po dom, w którym wiele uwagi poświęca się trosce o środowisko.

 

Zobacz także

Reklama
AddThis Social Bookmark Button
Jesienna edycja Sephora Trend Report już za nami
środa, 04 października 2017 14:13

W ubiegły weekend po raz kolejny gościliśmy na Sephora Trend Report  - święcie trendów, podczas którego dowiedzieliśmy się, jakie makijaże będą najmodniejsze w sezonie jesień-zima 2017, oraz poznaliśmy nowinki kosmetyczne i najgorętsze nowe produkty.

 

Sergiusz Osmański, Artistic and PR Director Sephora Polska, fot. Kamil Broszko / www.broszko.comSergiusz Osmański, Artistic and PR Director Sephora Polska, fot. Kamil Broszko / www.broszko.com

 

Sephora Trend Report jesień-zima 2017 fot. Kamil Broszko / www.broszko.comSephora Trend Report jesień-zima 2017 fot. Kamil Broszko / www.broszko.comSephora Trend Report jesień-zima 2017 fot. Kamil Broszko / www.broszko.comSephora Trend Report jesień-zima 2017 fot. Kamil Broszko / www.broszko.comSephora Trend Report jesień-zima 2017 fot. Kamil Broszko / www.broszko.comSephora Trend Report jesień-zima 2017 fot. Kamil Broszko / www.broszko.comSephora Trend Report jesień-zima 2017 fot. Kamil Broszko / www.broszko.comSephora Trend Report jesień-zima 2017 fot. Kamil Broszko / www.broszko.comSephora Trend Report jesień-zima 2017 fot. Kamil Broszko / www.broszko.comSephora Trend Report jesień-zima 2017 fot. Kamil Broszko / www.broszko.comSephora Trend Report jesień-zima 2017 fot. Kamil Broszko / www.broszko.comSephora Trend Report jesień-zima 2017 fot. Kamil Broszko / www.broszko.comfot. Kamil Broszko / www.broszko.com

 

Tajniki looków w trendzie przedstawili między innymi Jeffrey English i Chris Sams – makijażyści Sephora PRO Beauty Team USA oraz makijażystka kultowej marki Kat Von D, która zadebiutowała właśnie w Polsce i 10 krajach Europy. W nadchodzącym sezonie królują odważne stylizacje i wyraziste akcenty. Brwi są ciągle na pierwszym planie: mocno podkreślone, idealnie wyrysowane lub stylizowane tak, aby wyglądały na pierzaste. Można też  zaszaleć z ciemnym smoky eye z akcentem miedzianym, który nada temu klasykowi makijażu modny, rockowy akcent. Jeśli wolisz nieco ekscentryczny makijaż koniecznie spróbuj kreskę na powiece w elektryzujących kolorach – niebieskim, a nawet zielonym czy fioletowym.

Podczas Sephora Trend Report przez cały weekend klientki mogły korzystać z konsultacji i mini metamorfoz na 20 stanowiskach wykonujących bezpłatne usługi – makijażowe, pielęgnacyjne, stylizacji włosów i paznokci. Panie mogły skorzystać z indywidualnych konsultacji z ekspertami marek Kat Von D Beauty, Esteé Lauder, Make Up For Ever, Dior, Marc Jacobs Beauty, NARS, Smashbox i Burberry. Ogromną popularnością cieszyły się  15-minutowe szybkie mini makijaże w 3 wiodących trendach sezonu, stylizacje brwi z marką Benefit oraz fryzur z marką Bumble and bumble, mini zabiegi pielęgnacyjne z marką Origins i ekspercką marką Filorga, a także malowanie paznokci w najmodniejszych stylizacjach jesieni.

W temat tego, co proponuje nam moda na nowy sezon, wprowadziła wszystkich Agnieszka Ścibior, dyrektor kreatywna magazynu Viva!, która przygotowała pokaz mody młodych polskich projektantów. Ognista czerwień, granat, sztuczne futra czy srebrny total look to tylko niektóre must-have elementy tej jesieni.

 

Sephora Trend Report jesień-zima 2017fot. materiały prasowe

 

Podczas wiosennego święta w Arkadii gośćmi Sephora Trend Report, który prowadzili Karolina Malinowska i bloger Ekskluzywny Menel, czyli Kamil Pawelski, były: Martyna Wojciechowska, Katarzyna Zielińska, Weronika Rosati, Paulina Krupińska, Edyta Herbuś, Kamila Szczawińska, Zosia Ślotała, Gabi Drzewiecka oraz blogerka modowa, Jessica Mercedes. Dawkę emocji dostarczył podczas sobotniego eventu także wyjątkowy Teatr Zapachów w wykonaniu grupy Volt z Egurrola Dance Studio, który podczas etiud tanecznych przedstawił nowości zapachowe: męski, elegancki, orzeźwiający, a jednocześnie zmysłowy Jimmy Choo Ice oraz damski Kenzo Jungle, w przepięknym flakonie przypominającym oko.

 
Reklama
  • Biovax botanic
    Biovax Botanic
  • natureON
    natureON
  • Youth to the People
    Youth to the People
Reklama

Ostatnio komentowane