Klienci

Aktualności2

Westwing Collection w letnim wydaniu

Westwing Collection – Modern NaturalWestwing Collection – Modern Natural to kolekcja, na którą składają się meble, tekstylia, oświetlenie i artykuły dekoracyjne. Została zainspirowana atmosferą słonecznego wybrzeża Ibizy, gdzie przygotowano lookbook.

 
Kross Femi Line

Kross Femi LineRower damski to już nie tylko rower miejski z ramą „damką”. Różnice pomiędzy modelami damskimi a męskimi zacierają się. Marka Kross stworzyła linię rowerów dedykowaną wyłącznie kobietom.

 

Zobacz także

Reklama
AddThis Social Bookmark Button
5 lat e-sklepu Sephora.pl
środa, 16 stycznia 2019 11:22

 

E-sklep sephora.pl świętuje swoje piąte urodziny! Sephora.pl to perfumeria o największych obrotach w całej sieci Sephora, notująca rokrocznie dwucyfrowe wzrosty. W ostatnim roku liczba odwiedzin rosła w tempie 50%-60% rok do roku. Z okazji piątych urodzin na klientów czeka oferta specjalna przygotowana przez perfumerię on-line.

 

5 lat e-sklepu Sephora.pl- Za sukcesem naszej perfumerii internetowej stoją przede wszystkim unikalna oferta asortymentowa i skuteczny marketing. Przykładamy ogromną wagę do śledzenia trendów i preferencji naszych klientów. Staramy się na bieżąco dostosować ofertę do ich oczekiwań. Dzięki temu w 2018 r. udało nam się bardzo istotnie zwiększyć grono naszych klientów, szczególnie w młodszych grupach wiekowych, tzw. digital natives – mówi Małgorzata Kwiecień, Senior Digital Manager Sephora.

Perfumeria internetowa sephora.pl to doskonały inkubator dla nowych marek. To właśnie online miało miejsce wiele ekscytujących premier – tu zadebiutowały takie marki jak Zoeva, Huda Beauty czy Farsali, które następnie z sukcesem zawitały do perfumerii stacjonarnych.

- Stale pracujemy nad poszerzaniem naszej oferty, żeby zapewnić klientom jak najszerszy dostęp
do światowych hitów kosmetycznych. Sprzedaż online to bardzo konkurencyjne środowisko. Staramy się zachować równowagę między spójnością ofert promocyjnych oraz oferowaniem klientom najlepszej oferty na rynku. Nasz przepis to rzeczywiste podejście omnichannel – dążymy do zapewnienia klientom maksymalnej wiedzy o naszej ofercie i dajemy swobodę decyzji o momencie i miejscu zakupu  – dodaje Małgorzata Kwiecień.

Unikalny asortyment to wyróżnik Sephora na rynku, dlatego to właśnie w tym obszarze pojawi się sporo niespodzianek w 2019 roku. - Wspólnie z klientami online odkryjemy nowe marki, niedostępne dotąd w Polsce, zarówno pielęgnacyjne, jak i makijażowe – mówi Małgorzata Kwiecień.  

Urodzinowa niespodzianka (16 stycznia)
Z okazji 5. urodzin Sephora przygotowała ofertę specjalną dla wszystkich fanów zakupów on-line: aż do 25% rabatu na zakupy! Oferta specjalna “Świętuj z nami 5. urodziny e-store” ważna będzie w dniu 16.01 od 11:00 do  17.01. do g.11.00. W jej ramach oferowane będą 2 poziomy rabatu:  
• 20% rabatu z kodem URODZINY20
• 25% rabatu na zakupy powyżej 350 zł z kodem URODZINY25
Obowiązują standardowe zasady rabatowania, szczegóły będą dostępne na sephora.pl.

 
Reklama
  • Hemp Care
    Hemp Care
  • natureON
    natureON
  • Youth to the People
    Youth to the People
Reklama

Ostatnio komentowane