Klienci

Aktualności2

Westwing Collection w letnim wydaniu

Westwing Collection – Modern NaturalWestwing Collection – Modern Natural to kolekcja, na którą składają się meble, tekstylia, oświetlenie i artykuły dekoracyjne. Została zainspirowana atmosferą słonecznego wybrzeża Ibizy, gdzie przygotowano lookbook.

 
Kross Femi Line

Kross Femi LineRower damski to już nie tylko rower miejski z ramą „damką”. Różnice pomiędzy modelami damskimi a męskimi zacierają się. Marka Kross stworzyła linię rowerów dedykowaną wyłącznie kobietom.

 
Jimmy Choo Illicit
środa, 13 lipca 2016 09:46

Illicit to nowy zapach w portfolio marki Jimmy Choo. Zmysłowy i urzekający. Pełen energii, prowokacyjny, a jednocześnie skrywający słodycz Illicit to zniewalający i naturalnie kobiecy zapach. Złoty eliksir ma mocny i uwodzicielski charakter.

 

Jimmy Choo IllicitUnikalna, olfaktywna kompozycja, gdzie krzepiący imbir flirtuje z kobiecymi różanymi nutami i wyrafinowanymi niuansami jaśminu, aby następnie ustąpić miejsca sygnaturze zapachu: akordom pysznego miodu i bursztynu. Słodycz przechodzi w łagodne i aksamitne nuty sandałowca, otulając kobietę zmysłową rozkoszą.

Unikalny akord, stapiający się ze skórą od pierwszej kropli, to dzieło Anne Flipo. "Wyobrażałam sobie niezwykły a jednocześnie odważny zapach o kuszącej sygnaturze. Dlatego do unikalnej, miodowo-bursztynowej kompozycji zdecydowałam się dodać musującą nutę głowy i kwiatowe serce zapachu. Zbudowany wokół zmysłowości i uzależnienia dodaje blasku i ponadczasowej elegancji”.

Zapach naturalnie stapia się ze skórą, tworząc aurę tajemniczości. Ta nowoczesna kwiatowo-orientalna kompozycja wspaniale komponuje się zarówno z drapieżną skórą, jak i z eleganckim jedwabiem. Autentycznie boski. Autentycznie Illicit.

Piramida olfaktywna:
Nuty głowy: Imbir i gorzka pomarańcz
Nuty serca: Róża i jaśmin wielkolistny
Nuty podstawy: Akordy miodowo-bursztynowe i sandałowiec

Cena: Eau de Parfum: 219 zł/40 ml, 319 zł/60 ml, 439 zł/100 ml

Nowy zapach marki Jimmy Choo - Illicit – jest dostępny wyłącznie w Sephora.

 
Reklama
  • Hemp Care
    Hemp Care
  • natureON
    natureON
  • Youth to the People
    Youth to the People
Reklama

Ostatnio komentowane